Onze werkwijze

Onze werkwijze zorgt ervoor dat we kunnen voldoen aan uw wensen waardoor we u op alle mogelijke manieren van dienst kunnen zijn. Hoe we dat doen? VOC heeft meer dan honderd werknemers in dienst die samen werken om het onderhoud aan de woningen op een vakkundige wijze efficiënt en correct uitvoeren. Door onze klantgerichte benadering en het gebruik van handcomputers, ook wel Personal Digital Assistant (PDA) genoemd, kunnen we optimaal plannen. Dit werkt kostenbesparend waardoor wij u een optimale prijs/kwaliteit verhouding garanderen.

Snelle afhandeling reparatieverzoeken

Bij het melden van bijvoorbeeld een reparatieverzoek kan de klant meteen een afspraak maken op basis bloktijden van vier uur. We zorgen er altijd voor dat de reparatie binnen de afgesproken termijn is verholpen.

Handcomputers

Alle vaklieden van VOC beschikken over een handcomputer waarmee een online verbinding is met de centrale computer. Via deze handcomputer krijgen zij hun orders en weten wij waar onze vakmannen zich bevinden. Spoedreparaties, zoals in het geval van een gaslek, worden hierdoor meteen verholpen. We sturen onze dichtstbijzijnde vakman er direct naar toe.

Maximale productiviteit

Door deze manier van werken bereiken wij de maximale productiviteit. Zodra een order gereed gemeld wordt, is dit ook zichtbaar. Eventuele gaten in de planning kunnen daarmee heel snel worden opgevuld. Elke vakman beschikt altijd over een volledig uitgeruste bedrijfsbus. Naast uitstekend gereedschap zijn in deze bedrijfsbus ook ruim voldoende materialen aanwezig. Extra ritjes om materiaal of werkbriefjes te halen is overbodig. Hierdoor is onze leegloop nihil. Door optimaal te plannen, verloren uren direct in te vullen met een nieuwe klus, gebruik van moderne systemen en voldoende materialen aanwezig in de bedrijfsbus garanderen wij 1550 productieve uren op jaarbasis, terwijl anderen in onze markt maar 1400 uur halen.